Jak trafiłyśmy do Pytania na Śniadanie

Jak się zaczęła nasza przygoda z programem Pytanie na Śniadanie? Dostajemy wiele pytań na ten temat, dlatego postanowiłyśmy, zgodnie z naszym zwyczajem po prostu to opisać. Kiedy postanowiłyśmy prowadzić bloga, nie wiedziałyśmy nic, ale dosłownie nic, o technikaliach takiego zajęcia. Jednak miałyśmy marzenie! To marzenie krok po kroku prowadzi nas do przodu. I szczerze mówiąc mamy do tego procesu absolutne zaufanie. Bardzo wiele podpowiada nam także nasza intuicja. Nic nie wydaje się nam niemożliwe, co najwyżej nieco oddalone w czasie. W skrócie, dzięki takiemu podejściu i ciężkiej pracy trafiłyśmy z naszymi podróżami do telewizji :). Jesteśmy najlepszym przykładem na to, żeby nigdy nie mówić nigdy :).

.....

Pytanie na Śniadanie - przygoda start!

Wszystko zaczęło się niewinnie i naprawdę niepozornie. Na naszym profilu instagramowym pojawiła się wiadomość od wydawców programu, czy jesteśmy zainteresowane udziałem w programie na żywo. Działo się to w maju 2022 roku. Oczywiście dla nas była to świetna wiadomość, chociaż szczerze mówiąc, na początku myślałyśmy, że to może jakiś żart :).

Jednak z każdą kolejną wymianą informacji upewniałyśmy się, że wszystko wygląda zbyt poważnie i zbyt profesjonalnie, by ktoś zadawał sobie tyle trudu, żeby nas zwyczajnie wkręcić. Z ogłoszeniem informacji o naszym występie w PnŚ czekałyśmy jednak do ostatniej chwili, i kiedy bilet na pociąg do Warszawy pojawił się już na naszym mailu, nie było innego wyjścia, jak tylko ruszyć na spotkanie nowej przygodzie. No i bardzo dobrze, że zaufanie do ludzi jest u nas na całkiem wysokim poziomie, prawda?!

.....

Czujcie się jak u siebie!

Pierwszy występ w telewizji o ogólnopolskim zasięgu i to w programie na żywo, to także pierwszy stres i domysły, jak będzie i czego się spodziewać. Okazało się, że wszystkie te obawy były zupełnie niepotrzebne. Pozytywna atmosfera, jaka panuje na zapleczu tego najpopularniejszego w Polsce programu telewizji śniadaniowej, jest naprawdę odczuwalna od samego progu.

Rano, na około godzinę przed wejściem na wizję, należy pojawić się w studiu PnŚ. Tu zawsze ktoś z uśmiechem poczęstuje nas kawką lub wodą. Pierwszy etap to oczywiście make up i fryzura. Na miejscu pracuje kilka pań, które profesjonalnie wykonują makijaże gościom programu oraz prowadzącym. Potem fryzjer układa nam włosy i już jesteśmy gotowe do pokazania się światu na małym ekranie. Za pierwszym razem, tuż obok siedział Maciej Kurzajewski, a że to był maj, to opowiadał chętnie swoje wspomnienia z matury. Tak to właśnie wygląda od kuchni :).

Kamera, akcja!

W zależności od pory roku i panującej aury program jest kręcony w studiu lub w ogrodzie, który znajduje się przy budynku telewizji na ul. Woronicza 17. Większość naszych wizyt w PnŚ miała miejsce w okresie od wiosny do wczesnej jesieni, ponieważ to właśnie wtedy panuje sezon urlopowy i Polacy poszukują inspiracji, gdzie wyjechać na urlop. A przecież nasza specjalność to promowanie najpiękniejszych miejsc na ziemi i ciekawych podróży w stylu slow.
Pewnie ciekawi Was jak wygląda takie nagranie. Oczywiście wszystko dzieje się na żywo. Zgodnie z planem programu, tuż przed wejściem na antenę technicy zakładają poszczególnym gościom mikrofony. Następnie siadamy w wyznaczonym miejscu, najczęściej w naszym przypadku jest to główna kanapa na planie, ale czasem może to być inne miejsce. Potem kierowniczka lub kierownik planu podaje czas do wejścia na żywo. I właśnie wtedy pada kultowe hasło: kamera, akcja! Hahaha. Tak naprawdę, to prowadzący, którzy zawsze dbają o świetny klimat podczas rozmowy, dostają taką informację z reżyserki bezpośrednio na słuchawki. I wtedy ruszają kamery.
.....

Follow the flow - czyli w swoim żywiole

Prawdę mówiąc, na planie podczas rozmowy nie zauważa się kamer. Nie ma się także wrażenia, że mówimy do mikrofonu, ponieważ nie ma żadnego pogłosu. Po prostu siedzimy na kanapie i rozmawiamy sobie najzwyczajniej w świecie na wybrany temat. Oczywiście prowadzący mają scenariusz i pilnują, żeby temat został jak najbardziej wyczerpany, ale zwykle w studiu wytwarza się taka niesamowita energia, że rozmowa toczy się dosłownie sama. I wystarczy pozwolić jej płynąć.

Czy stresują nas występy na żywo w ogólnopolskiej telewizji? Nie, my to uwielbiamy! Bycie sobą zawsze się obroni, a najważniejsze w takich sytuacjach jest właśnie zaufać sobie i opowiadać z pasją oraz otwartością. To najlepszy przepis na udane wejście. Oczywiście oprócz tego merytorycznie przygotowujemy się do każdego programu, ponieważ cenimy sobie czas naszych widzów, naszych gospodarzy i swój. Do tego doskonałego przygotowania dodajemy własny flow. Taka mieszanka wychodzi nam zdecydowanie najlepiej. Jesteśmy autentyczne i profesjonalne zarazem. I to widać.

.....

Przygoda z Pytaniem na Śniadanie trwa i chyba możemy już śmiało nazwać ją dłuższą współpracą. Cieszy nas niezmiernie zaufanie jakim darzą nas producenci programu oraz odbiór jaki mamy wśród Was - naszych widzów i czytelników. Cieszymy się także, że dzięki obecności w programie poznajemy bardzo ciekawych ludzi i co najważniejsze, możemy dzielić się naszą pasją do podróży oraz zachęcać widzów do podjęcia swojej własnej, jeszcze nie napisanej przygody. Dzięki, że jesteście z nami i nas wspieracie!

Zaglądnij na nasz kanał YouTube, zasubskrybuj go i ciesz się podróżami bez ograniczeń! Zostaw łapkę w górę. Dziękujemy :)!

...

Przewodniki podróżnicze (eBooki) - Podróże Życia – sklep.followmyflow.com.pl

Co wyróżnia nasze ebooki? Przede wszystkim oszczędzasz czas i pieniądze w przygotowaniu swojej podróży Dajemy Ci piękną oprawę graficzną i zdjęciową Dzięki interaktywnemu menu łatwo i szybko poruszasz się po wybranych zagadnieniach Podajemy Ci gotowy plan podróży. Podróżujesz w realu, albo nie wychodząc z domu. To zale
.....

Postaw mi kawę na buycoffee.to

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://followmyflow.com.pl/